@ home

Har precis kommit till storgatan.
 
Sitter med mina päron just nu och ser hockey. Men jag och mamma ska bege oss till badrummet och färga håret :) Orkar inte sitta här och höra pappa skrika efter en lång arbetsdag, hah..
 
Fick även hem en snygg lackjacka idag från nelly. Beställde ett par snygga leggings också som jag tänkte ha i helgen, men av någon konstig anledning kom dom inte idag?? Hoppas på att dom kommer imorgon. Annars får jag planera någon ny outfit tills på lördag.
 
Aja nu ropar mammsen.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu