typiskt oktoberväder

- som inträffar varje år. Vilket alla hundratals människor på facebook verkar ha missat. Sjukt jobbigt att bläddra igenom alla statusuppdateringar där det står samma sak: DET SNÖAR?! - nähä? /pms.
 
Har bara legat i soffan, kollat på awkward och druckit kaffe. Har precis tagit mig en dusch för att bli lite piggare.
 
Kanske åker iväg och firar rebecka senare. Beror på om jag får skjuts eller ej. Annars så ska vi ju gratta henne för fulla muggar på lördag då bergnäsgården är inbokad. Det kommer bli riktigt kul. För mig blir det nog inte så mycket av det goda, eftersom det är min jobbhelg :| typiskt. Bokade in denna helg eftersom jag var ledig och skulle kunna vara med, men då bytte jag som sagt schema. Well, sånt som händer. Blir nog roligt iallafall :)
 
Nu ska jag forsätta mitt kaffedrickande samt leta efter lägenheter. Verkar ju vara omöjligt i denna stad. Vill bara påbörja mitt egna nu. Även fast jag har helt underbara människor runt omkring mig, så behöver jag lite time for myself.
 
 
 
Imorse
just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu