nu är jag less

Seriöst. Jag kokar fan över.
 
Hur kan en människa förändras så mycket på så kort tid? Är fruktansvärt besviken och irriterad. Nu är det iallafall stopp, för mig. Jag kommer inte se på dig, prata med dig eller hjälpa dig på något sätt alls. OM du inte är villig att förbättra ditt liv istället för att förstöra det som du gör. Så mycket som jag har ställt upp och gjort för dig... det 'är inte många som skulle göra det. Men dem flesta har ett hjärta och visat tacksamhet för det lilla man gör, Men du är fan helt otrolig. Du vet vem du är, och jag HOPPAS för ditt eget bästa att du tar åt dig och att ditt hjärnkontor börjar jobba lite. Innan det är alldeles för sent. Och om det är så att du mår dåligt, berätta det. Gör något åt det. Vet hur svårt det kan vara, men det gäller att ta tag i problemet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu