-

Blev ingen städkväll. Tur man har varit så duktig i helgen och gjort det fint ;)
Däremot blev det ett kortare möte och brandövning.
 
Efter det gick jag och emma på max och åt en burgare.
Tog igen en massa prat åså :) trevligt!!
 
Ångrar dock att jag åt där... för nu när jag kom hem har mamma gjort paj och hällt upp vin! typiskt ;) men ett glas vitt kan jag avnjuta iallafall. Lite vardagslyx sådär! Andre ville att jag skulle komma till honom, så blir väl att fara dit och spendera natten. Har sjukt svårt att somna ensam nu .. Man blir ju bortskämd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu