stan

Man hinner med mycket när man kliver upp tidigt. Har hursomhelst varit till frisören, leos och till sist hälsat på farmor. Nu sitter jag hemma och dricker en kopp kaffe i väntan på att Frida ska komma in till stan. Jag var tvungen att gå hem och byta kläder.. sjukt fint väder ute nu om man jämför med imorse då det var mulet och trist. Nu bjuds det på go sata värme! Lovely. Kanske blir en kall i solen på någon uteservering? Well see, hade varit gött!
 
 
Dagens! (Dåliga bilder)
Men har iallafall på mig mitt nya linne från sthlm, + ett par nya läckra shorts!
ovanligt att jag valde denna färg då ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu