22 JANUARI

Stressig dag på jobbet. Men krigade igenom och sedan for jag hem till farmor på middag. Mina systrar, Faster + hennes pojkvän var också med. Det var riktigt trevligt måste jag säga. Och maten var supergod. Åt även världens godaste marängtårta till efterrätt. Finns ingen bättre, Jag lovar!

Var där till 21.00 ungefär. Sedan skulle jag då hem... när jag väl står utanför dörren så inser jag att jag glömt nycklarna på jobbet. Less tjej?! Ringde mamma och tiggde sovplats ;) haha. Dock ska Anna, Sara och Fredrik sova här så soffan blir väl min sovplats ikväll om jag inte vill slåss med sara.

Så nu är jag iallafall här. Mamma och Pappa är sjukt tråkiga och ser hockey, Sara och Martin sitter och äter, Anna och Fredrik ligger och ser film. Ja? Tofflor hela högen. Ska lägga mig i soffan, slå på en film och krama om mig själv. Skämt och sido. Blir väl inte en sån jättesen kväll, Är väldigt trött och behöver nya krafter inför imorgon. Då blir det jobb till 13 och på kvällen blir det ett corepass med Issa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu