SÖNDAG

Hej på er!

Igår blev det lite party hemma hos Andre. Blev först middag och go dricka till det. Sedan kom det lite mer folk och jag hade riktigt trevligt. Blev en snabb sväng in på allstar där jag inte alls minns vad som hände. Haha. Men tror inte vi var där speciellt länge? .. Blev max innan vi begav oss hemmåt.

Fick vara ledig idag, Skönt var ju det. Så vi har bara legat i soffan och slöat hela dagen. Sett massa filmer på tv,n åsådär. Dock blev det en sväng på stan för att köpa några "hängare" till mina smycken. Och efter det gick vi till DB och åt lunch.

Kom iallafall nyss hem. Har varit och solat med mamma och anna. Och nu ska jag slå på ett avsnitt av OTH, samt söndagsflotta lite. Det är okej om man är bakis ;) hehe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu