5 FEBRUARI

Jobbat 8.30 - 18.30 idag. Har gått mycket bra och humöret har varit på topp. Blev ännu gladare när jag kom hem och såg att mamma hade tvättat klart alla mina kläder, hängt upp allting i garderoben, varit och hämtat saker från lägenheten, fixat till i mitt rum osv. Kunde jag vara mer tacksam?? Världens bästa föräldrar ♥ Sen bjöds det även på tastymat till middag. Satt inte helt fel.

Ska alldeles snart ta mig en dusch innan jag kryper ner i sängen. Blir mycket att göraimorgon igen.. Först jobb och sedan städa. Tänkte även hinna med en sväng på gymmet. Får se hur det blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu