SLUTKÖRD

Varför tog jag på mig att jobba extra imorgon????? Är inte ledig förrän tisdag. Då har jag jobbat tio timmar per dag, en vecka i sträck. Jag dör.. Trodde jag var ledig på måndag. Aja, Cash is king.

Jobbar dock bara 12-16 imorgon, och efter det ska jag och kolla på lägenheten. Ser inte så lovade ut .. eller ja, Får den om jag vill ha den. Men mamma trodde det var en fyra som dom delat upp till ettor. Alltså lär det vara ganska lyhört.. och garanterat litet. Men får väl kika .. inte säkert att det är en sån. Håller tummarna.

Ikväll då? Blir fan jävligt lugnt. Pappa fyller år idag, Så det blir väl ett vinglas, lite gotta och sånt där. Dom ska ut på krogen sen så får se vad jag sysselsätter mig med. Kommer typ somna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu