25 SEPTEMBER

Ber om ursäkt för den usla uppdateringen. Men har jobbat och inte haft tid över!

I fredags blev det iallafall att fara och storhandla med lillasyster. Hon hade även köpt ett par leggings och en webbcamera åt mig eftersom jag inte hann fara på stan. Ni ser dem i inlägget nedan. Efter att vi varit och handlat for vi hem till mig och lagade tacos, Även fast Anna lyckades med den starkaste köttfärsåsen jag någonsin ätit så satt det väldigt bra i magen. Plus lite vin till det då ;) Blev väl några glas för mycket så i slutet på kvällen hamnade vi på krogen och jag hade det grymt trevligt.

Lördag var väl inte lika rolig. Jobbade 8.30-18.30 .. Vi jobbade på som tokar. Var för lite personal, Hade inte räknat med att det skulle komma så jävla mycket folk som det gjorde, Men satan vad alla jobbade på bra. Very good! När jag slutade blev det att vara hemma, Gjorde fan inte mycket alltså. Eller jag var och solade en sväng, Och Kakan kom hit ett tag och surrade, Men sedan var jag tvungen att säga godnatt. Var så jävla trött..

Och idag har jag också jobbat heldag. Dock gick denna dag väldigt fort, Kanske för att jag hade så många kalas och då känns det som att tiden flyger iväg. Skönt är ju det.

Har städat nu när jag kom hem, Sedan kom mamma hit och hälsade på ♥ Sedan följde jag med "hem" en sväng.

Nu blir det väl lite kvällsmys och sedan kryper jag till kojs.
Ny arbetsdag imorgon men på tisdag är jag ledig!!!
Då blir det lite nödvändig shopping. Behöver skor & jeans.

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu