ALLSTAR

Igår blev det lite lunch/fika med mamma på stan. Köpte även lite nytt som ni ser i något inlägg längre ner :) Sen bestämde jag mig för att bjuda min lillasyster och mamma på middag, Så jag ringde kakan och han bokade ett bord åt oss på allstar. Vi hade det riktigt mysigt, Synd att inte pappa kunde följa. Men inte helt fel med lite tjejmys.

När mamma och anna gick hem stannade jag kvar med Emelie, Tessy, Beccu och två till. Drack några glas vitt och socialade om allt möjligt. Sjuka samtalsämnen och mycket skratt. Kul hade jag iallafall :-)







Jag älskar er
! Jag har världens bästa familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu