MÅNDAG

Har nyss haft Isabel på besök och pratat en massa :) Sitter och fixar mina naglar i väntan på att storasyster ska komma hit. Hon ska även spendera natten hära så det blir väl en massa prat och sånt. Behöver verkligen prata ut om massa saker nu så det passar perfekt ♥

Sitter och kollar på lite ny elektronik just nu. Tappade ju bort min kamera i turkiet så en ny kamera är ett måste. Sedan ska jag köpa en ny mobil + bärbar dator. Så, Måste försöka komma lite billigt undan. Men det ska nog gå på nå vis :> Så om någon har en mobil eller något till salu, hojta till :) Behöver inte vara någon värstings, Med tanke på att jag är så jävla slarvig av mig. Haha.

Ska be sara fixa en ny design åt mig. Ni får hålla ut med denna en liten stund till ;>
Hörs senare, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu