2 MAJ

Jobbat 09.00 - 19.00 idag. Och jag har ont i benen, som satan! Jag står upp konstant när jag jobbar. Så det känns kan jag tala om. Skönt att vara hemma nu iallafall.

Åt just en sen middag, Kött & potatis fick det bli :) & nu blir det raka vägen till duschen. Stinker hamburgare, någon som vill kramas? Haha. Huvvaligen..

Blir väl att chilla hemma ikväll. A kommer väl förbi på något tag också. Ska tigga om lite massage, Min kropp behöver det just nu.

Imorgon jobbar jag EM. Skönt som fan.. då kan jag sova till 11-12 iallafall ;) Men bara därför kommer jag väl vakna runt 8 tiden .. Skulle inte förvåna mig.

Hörs kanske senare.
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu