7 MARS

Kan inte förklara känslan av att få komma hem, ta en dusch och lägga mig i sängen igår. Så underbart skönt! Mina fötter värkte som aldrig förr. Hoff.. Idag har jag iallafall varit ledig :) Fårse om jag ska jobba imorgon eller om jag får vara ledig en dag till. Isf blir det en promenad på isen hade jag tänkt, hoppas på sol!! Påtal om sol så drar vi snart, :D:D:D sweet.

Nu ska jag äta kvällsfika, och sedan se film typ. Blir en tidig kväll idag med, då sover jag inte bort hela dagen imorgon, så det lät som en idé.

Vi hörs när vi hörs. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu