27 mars

Igår blev det lugna puckar. Var otroligt bakis hela dagen... inte så konstigt när vi slutade festa runt fem tiden i fredags... Körde verkligen all in. Hojja.. Men det var en toppen kväll iallafall :)

Igår kväll blev det middag på waldorf med Alexander, Angelica, Maria och en kompis till dem. Var mycket gott och trevligt :) Sedan for vi på godishuset innan det blev att se film hemma hos A. Blev en sen kväll också, Jag agerade chafför åt mamma och hennes vänner från ersnäs runt 02.00 .. egentligen 03.00 eftersom vi ställt om till sommartid nu.

Idag har jag iallafall jobbat från 11 till 18. Sett lite hockey imellanåt också, Hade tur och hann se förlängningen när jag kom hem. Dock förlorade dom... Men vi vinner två raka nu!! (y) hoppas jag!

Nu ska jag ta en dusch, sedan ska jag lägga mig i soffan och läsa FRIDA & SOLO tidningen som jag var ner och köpte nyss. Ska bara koppla av ikväll hade jag tänkt. Sen ska jag ju självklart se BB också.

Kanske hörs sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu