1 Mars

Gah. Hinner inte med någonting känns det som.....

Nåja. Hade iallafall en fruktansvärt trevlig lördag. Var ut och åt middag på corsica med Alexander, Therese, deras faster, hennes man & son :) Maten var super och ölen likaså ;) haha. Sedan drog vi vidare till invit där det blev shots, öl och massa trevligt prat. Sedan var det dags för allstar, där träffade jag en massa härligt folk!

Söndagen var inte lika rolig för min del. Satan vad bakis jag var. Men jag var ledig som tur var. Jag och alexander sov fram till 17.00.. hemskt att sova så länge.. men det behövdes verkligen. Vi gick på max runt 7 tiden och slängde i oss nå bakiskäk. Sedan hem till mig igen.. somnade rätt tidigt också. Var verkligen helt dead.

Kom iallafall hem från jobbet för en timma sedan. Har varit ner på konsum och handlat och sedan slängde jag i mig lite middag. Eller ja.. kvällsfika blev det. Så nu ska jag ta mig en dusch och sedan slå på någon serie och bara dö typ.

Imorgon är jag ledig. Så jävla underbart, och så behövligt. Mina knän ser inte bra ut kan jag lova er. Och det känns som att dom ska gå i tusen bitar eller något liknande. Dom är svullna som fan, och sedan är dom blåa också. Fattar inte vad som hänt.. Men har ju alltid haft knäproblem sedan fotbollen, men dom har aldrig sett ut såhär. Är JÄVLIGT less... ville ju iväg och åka snowboard. Men nae.. Ska till läkarn 10.30 och kolla upp vad fan felet är. Hoppas det bara är att jag överansträngt dom eller vad man nu säger. Har ju jobbat som en tok och inte suttit ner någonting typ.

Nog om det, duschen väntar. Hörs senare.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu