GODMORGON / ONSDAG / 22 JUNI

Kaffe - Musik - Gnugg i ögonen
thyypppppp. Näe, fan vad trött jag är. Somnade där runt 03.00(!)
Men det ska nog ordna upp sig.

Har käkat en kanonfrukost alldeles precis. Nu sitter jag här, utan snus och håller på att bryta ihop. Men jag får hålla ut tills jag ska mot bussen.

Tio timmars jobb står på schemat idag. Mitt sällskap för denna dag är Sophia. Kan inte sluta bra eftersom det brukar spåra lite med våra konversationer när vi.. (iallafall jag!!) är trötta. Men det är awesome ;> HEEH

Nu ska jag slänga upp håret och kladda på lite makeup.
Vi hörs senare antar jag.
Ha en jävligt trevlig dag. Om ni känner föräää.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: mamma

Söndag ??? är du alldelens snurrig :)

2011-06-22 @ 08:40:27
URL: http://jagcyklar.blogg.se/
Postat av: mamma

så där ja :)

2011-06-22 @ 13:25:15
URL: http://jagcyklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu