TVÄTTA BOLLHAV?

Många frågade igår hur fan vi tvättar bollarna till bollhavet. Tänkte visa hur vi bär oss åt, När jag ändå inte har något annat för mig ;> haha.


först flyttade vi över alla bollar till ett & samma bollhav..


Sen använde vi en bolltvättsmaskin, Där en står och blåser in alla bollar igenom ett rör


Och dom far då in i bolltvättsmaskinen & tvättas och sedan far ut i en säck..


Till slut blir säcken full & måste bytas.


Och när säcken är full forsätter man med nästa.. Och så håller det på. Tog cirka 3-4 timmar..
Kan ju säga att jag var ganska så jävla slut igår när jag kom hem där vid 01.15 ..

nej - vi tvättar dem inte för hand :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu