SWEET DREAMS

Blev att vara hemma ikväll med storasyster. Såg först en film på 3an.. Uptown girl. Har dock sett den förut, mycket bra film! Sedan såg vi en serie på youtube, Och den heter Älska mig. SJUKT bra.. Både jag och sara grät som små barn, verkligen gripande.

Nu ska jag bädda ner mig och sova. Jobb imorgon så..
Och min huvudvärk sitter fortfarande kvar. Måste nog fara in till jouren imorgon när jag slutar. Börjar fan bli riktigt orolig nu.. brukar aldrig ha ont i huvudet. Och verkligen inte såhär ont. Har ju inte ens orkat gå utanför dörren idag.

Vi hörs imorgon.
sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu