FINNS DET EN SÅ FINNS DET FLERA

Kladdkakan blev toppen. Är dock inte sugen på att äta den. Så jag ska frysa in den och sedan får familjen ta del av den. Just nu håller jag på att laga middag.. Köttbullar & makaroner :) + sås. Tänkte fixa en matlåda tills imorgon på samma gång. Äter ju oftast mat från jobbet.. men är så sjukt less på all mat därifrån, och hamburgare äter jag ju inte ens. Så lite svensson mat kommer inte att sitta fel.

Annars då? Sitter och letar jobb lite överallt. När jag kommer hem från turket blir det att börja planera frammåt i tiden. Ska be om hjälp av arbets också, Ska söka jobb i gbg trakterna först och främst. Har ju alltid jobb på leos, eftersom det finns nu på många håll i sverige, Men det är en nödlösning. Jag vill prova på något nytt, och vill verkligen flytta från Luleå och börja om på egna ben. Så letar för fullt :-) Ska bli spännande.

Nu kokade vattnet över så bäst att jag håller mig vid spisen. Haha :D
herråååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu