17 JULI

Godmorgon.

Satan vad jag har sovit denna helg. Har inte orkat bry mig i någonting, Inte orkat göra något heller. Har varit hur skönt som helst att bara vara hemma och koppla av helt ensammen. Mor min ringde nyss, Hon sa att dom skulle vara borta en natt till. Så dom kommer inte hem förrän imorgon. Men jag lär vara hemma idag också, Imorgon börjar jag jobba igen, Upp klockan 06.00! Hoppas på dåligt väder, för då kommer det mycket folk = tiden går fortare. Är så jävla segt att jobba 11 timmar och så är det inte en pers där typ. Ah.. förutom norrmännen då.

well, Nu ska jag ta och rensa min garderob. Ska sy om några plagg åså.
Vi får höras sen. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu