23 januari

Super glad över att denna helg börjar lida mot sitt slut. Jobbat 8.30 - 18.30 idag, Är ganska så tärd just nu.. haha, Var lite lycklig där ett tag när jag tänkte på hur länge jag kan sova imorgon.. MEN så fick jag ett sms från folkäckeltandvården om att jag ska vara där fucking 08.40 imorgonbitti. FFML!!!!!

Igår var jag iallafall med min söta alexander. Var hemma hos mig och myste på :-) Där vid 01.00 ringde min mor och ville ha hämtning. Så vi styrde mot wallöfs och plockade upp dom. For hem till stan och släppte av min pappa, och alle skulle hämta sin bil. Sen for jag och mamma till sunderbysjukhus .. Torsten (våran katt) hade klöst mamma mitt i ögat, fattar inte hur han lyckades?! haha.. Så mamma fick fara in och hämta nå ögonsalva och grejer. Det hade blivit nå rispor i hornhinnan. Hon ska tillbaka imorgon, hoppas på att det inte är någon fara :)

Höjdpunkten på denna dag är iallafall att jag får mysa med min favorit ♥ , och se solsidan!! Och sen mina kära vänner, då är det dags för mig att SOVA!


Kommentarer
Postat av: Isabel

HAHA fan vad skön du är sara!

2011-01-24 @ 14:20:38
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu