13 januari

Godmorgon

Nyss vaknat.. Duschat och ätit frukost.. vad som händer nu vet jag inte. Kanske går en sväng på stan med kusin, eller tar en promenad och proppar min phone med grym musik? Hmm.. något sånt.

Igår fick jag äntligen mitt premiäråk ;) Ela,emil och natty hakade på och det var riktigt kul. Fick värsta kicken efter första åket.. fan vad härligt det var. Har verkligen saknat att åka :) Så det blir nog några fler gånger innan vintern är slut. Bla en sväng till kåbdalis som kanske sker redan i slutet på denna månad, och sen ska jag och alexander mest troligt till dundret också där han har stuga. Blir toppen!

Ska slå på ett avsnitt oth och senare mot kvällen ska jag vara med alexander. Fårse om jag orkar mig ut på en promenad innan. Hörs.

                                                                           ela och emil




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu