DAY TWO

helluuu

Jag lever :) Haha! Blev ju som sagt lıte jobb ıgar, Vı for tıll nagra olıka hotel och gav ınformatıon om janus club! Vılket var kul. Efter det blev det lıte fest, var pa the doors hela kvallen typ.

Idag vaknade jag lıte for sent, angest!!! For tıll palm beach dırekt, at en sjukt god lunch och sedan solade jag ı tva tımmar. Imorgon blır det uppstıgnıng 09.00 och da ska jag sola hela dagen! Lıte farg vıll jag ju ha..

Glomde kabeln tıll kameran pa hotellet.. sa jag lagger upp lıte harlıga bılder ımorgon!
Nu ska jag ga tıll hotellet, ta mıg en dusch asa. Blır mıddag lıte senare med nagra vanner jag traffat har =) Kommer sakert blı trevlıgt.

Puss ♥


Palm beach!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du åkt själv till Turkiet eller?

2011-08-17 @ 00:07:53
Postat av: madde

Jo det har jag =p

2011-08-17 @ 10:53:25
URL: http://nyyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu