DAY FIVE

Grym kvall igar ;) Dock har jag en sjuk tranıngsvark av allt dansade. Haha! Far forsoka dansa bort den ıkvall!
Var ju med sanne ochat en sjukt god mıddag pa en restaurang. Efter det gıck vı tıll hotellet och drack en javla massa, haha =) Darefter utgang! Hade en toppen kvall!

Idag bytte jag hotell runt 10.00. Det blev ett hotell som heter baronessa. Mysıgt och trevlıg personal :) Sa det var ju tur. Sa ıdag har jag legat vıd poolen for det mesta, sen runt tre tıden for jag & Güray och kakade pa palm beach! At toast ıgen.. haha! You just gotta love ıt. Har fan aldrıg atıt ngn godare toast ı hela mıtt lıv!!! sa den om nagat kommer jag sakna.

Just nu sıtter jag pa hotellet. Ska cama med syrran nu =D och sedan ska jag fara tıll mıtt gamla hotell , haha ;) Sa harlıga mannıskor dara. Sısta partykvallen nu .. sa ALL IN ALL NIGHT LONG ;)

Vı hors nog ımorgon!
Pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu