9 AUG

Hallådär!

Idag jobbade jag extra mellan 11 - 17! Har gått jättebra, Alla har verkligen gett allt idag. Bra jobbat! Så jag kom alldeles nyss hem. Ska ta och göra mig någon middag och sedan får jag se vad som sker.

Mamma har iallafall fixat klart min resa nu. Bokad och betald! Blev ju lite ändringar eftersom jag har fått ett vikariat. Börjar jobba 80% från och med den 22 aug. Så jag kan inte stanna utomlands i två veckor. Så det blev att jag far nu på söndag den 14 och stannar till den 21. De duger :-) Huvudsaken är ju att jag får lite semester denna sommar. Dock är den en ospecificerad resa, så jag har absolut ingen aning vart i alanya jag kommer bo, Så det är lite smått spännande. Hoppas på att det inte är ett allt för slitet hotell. Då blir det stranden varje dag vill jag lova. Haha :-)

Nä, vad säger ni om en liten bildbomb från helgen? Blev ju så himla glest med uppdatering.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu