jag är stendöd.

Det ända jag har gjort sedan jag har kommit hem från skolan är att plugga. Men det känns som att allting bara är halvklart. Jag orkar inte.. det är FEM sidor i matte som ska göras,engelska inlämning imorgon,  Imorgon & på fredag har jag redovisning. Tisdag nästa vecka har jag två prov... alltså HALLÅ?! vad tänker dom med... "du kan ju plugga på helgen" ahmen tänk om jag jobbar?! Tänk om jag vill ha LITE fritid också? Jävla fittskola.

Trevligt inlägg alltså.. Sorry för det. Men jag är sjukt less.
har iallafall fått se idol ikväll, har även hunnit städa garderoben som jag gjorde för cirka tre dagar sedan.
blääää..... jag vill göra något roligt, typ NU! Jag behöver det.. känner mig instängd på mitt rum med en massa skolböcker som jag vill bränna upp. Aja, man får fan bita ihop.

Nu ska jag göra mig ready for the bed. Ska bli otroligt skönt att få somna innan tolv.. förhoppningsvis. Jag behöver verkligen den sömn jag kan få.

Vi hörs imorgon..
då jag mest troligt är på bättre humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu