nightynight

Har varit hemma hela dagen idag. Har varit riktigt skönt =) Är bara lite deprimerad av att min dator har gått sönder, så nu har jag en annan.. och den är sämre :( har ingenting på denna dator heller.. Men förhoppningsvis går den andra att laga :-) hade ju varit lite trist att förlora ALLA bilder osv..
Nåja, Imorgon blir det iallafall ingen slappardag.

Ska först slita mig till arbetsförmedlingen och studievägledarn, Känner att jag måste ta tag i mitt liv och göra något vettigt. Skolan funkar inte, det finns typ inget program som passar mig. Något less brud...
sen måste jag storstäda rummet + garderoben..
Lyckas fan aldrig hålla det städat.

vill verkligen flytta nu asså.. tror jag skulle hålla det dubbelt så städat då. Ha sitt eget ifred.. Men får hoppas på att det sker så fort som möjligt :-)

Nu ska jag typ.... se film? jag vet inte riktigt.. är inte trött ännu så, en film kanske gör mig tröttare. Vi hörs imorgon :) Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu