happy together

Fick med mig en jävla bunt med skolböcker hem.. frågan är ju om jag kommer att öppna dom ens?! har ingen motivation alls.. någon som vill ge mig lite?

Iaf, kom nyss hem. Har varit med maya :) gick på stan en sväng, sedan åt vi på tasty och pratade om allt möjligt. Issa kom även förbi en sväng och socialade med oss (y) Vi kom överens om att vi borde göra något kul i helgen.. Var fan för längesedan jag umgicks med damen där. Skulle va' kuuuuuuuul! ;>

Nu sitter jag bara här, socialar med lite folk på MSN. Ska iallafall se hockeyn och plugga sen hade jag tänkt.. får se om pluggandet blir av. Fast jag borde verkligen..

hörs senare!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu