söndag

Mår som jag förtjänar

Jag har haft en galet bra helg. På fredagen blev det förklirr hos syster - middag på allstar - mer party! Var där till två ungefär, sen gick jag hem men for ganska snabbt igen. Blev att fara till sara och sussa där.

Igår var jag så jävla bakis.. vad hände liksom? Jag som aldrig blir det. Men nu fick jag ta den smällen asså.. haha. Men har det någonsin stoppat mig? Nja. Taggade igång igen med ett gäng härliga brudar i stan :-) Sen blev det corner en liten sväng och till slut fiskekyrkan:) Helgen har iallafall varit grym.

Tog mig en dusch nyss.. och nu ska jag ta en powernap. Det tar på en när man ska ligga på topp;) haha.. sliten brud. Ahmenvisst.

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu