SÖNDAG

har haft fullt upp i helgen.. så sorry för den usla uppdateringen.

I fredags skulle det bli en lugn kväll.. men något gick galet. haha.. Frida och Camilla kom hit, vi gjorde oss klara och drack litegrann. Sedan fick vi skjuts av sara till anton, där vi forsatte föra med lite karaoke och trevligt folk. Och senare blev det utgång, först corner och sen allstar!=)

Lördag blev det jobb fram till 17 :) For sedan hem och gjorde mig klar, issa och ida kom även hem till mig :) Vid nio tog vi bussen till ida, där vi förfestade och hade riktigt trevligt :) Sedan blev det fiskekyrkan. Och jag hade verkligen superkul =) mycket lyckad kväll/natt ;)

Idag har jag inte haft det lika kul, till en början! Skulle ju såklart upp och jobba i vanlig ordning. Sjukt jobbigt.. men what to do, Det är bara att kliva upp och se glad ut. Har iallafall haft kök hela dagen så tiden gick rätt fort :) Kom hem vid halv 6. Då tog jag en dusch åså, =) Sen blev det att umgås, mys och film ;D Bra avslut på en bra helg!!!


Pusspådig;*



<3


Kommentarer
Postat av: Renetilda

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-01-13 @ 11:04:20
URL: http://renetilda.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu