onsdag

Sovit som aldrig förr... heheh

Nämen allvarligt, jag måste sluta sova bort dagarna.. det här håller ju inte. Haha. Jag har iallafall nyss tagit mig en dusch, håller på att bli galen, har en sån jävla mensvärk.. vill bara nita någon just nu. hårt som fan.. frivillig?!

ähhhhhhhh.... blir att umgås med sötis ikv. Så blir nog på bättre humör :-) Om inte han blir offret ;) haha.. näfan, har inget vettigt att dela med mig av just nu. Hörs sen

pussar


Sara nathalie nyberg - RING mig direkt du kliver upp. Måste veta om vi ska fara till Piteå eller Haparanda imorgon. Brahej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu