lördag

Nog har man lite att göra om man bloggar klockan halv fem på morgonen. Är sjukt pigg så vad gör man?

Igår fredag, blev det som sagt att dumsnurra i stan :) med linda och annaaaaa, sen blev det att skjutsa lite folk hit och dit. Skjutsade även mamma och pappa till wallöfsgården där b & p bor. Så jag har passat på att vara i deras stall och gosat med alla hästar. Fan vad sugen jag blir på att börja rida igen. Skulle ju varit awesome. Tyvärr finns inte tiden till det... mamma och dom ville iaf hem där runt tre tiden.. Så då for jag och hämtade upp tobbe så for vi på max och käka lite nattmat :-)

Idag har jag först jobbat från 11.00 till 16.00 :) Gick väldigt bra. Förutom att jag gick in i en dörrjävel och fick en liten bula på köpet. Snyggt ;) haha.. nämen så farligt är det inte. Syns knappt, men gör förbaskat ont!!!!!!! men det är sån jag är - Klantig. Nåväl, sedan for jag hem och gjorde mig klar. Hämtade upp issa.m där vid åtta, då for vi till viktor och bytte till hans bil. Kopplade in nå ljud i bilen och sedan vart det att snurra hela kvällen/natten. Maya,ela och matte var också med :-D har haft en sjukt nice kväll, skrattat så jag har fått ont i magen. Ohja! :) Det kan vara kul att va nykter för en gångs skull, Nyttigt om inte annat ;) nåja, Kom iallafall nyss hem, har varit och träffat * ett tag. Pusspåååååååååååååå ;)

Nu är det läggdags, ska åtminstonde försöka sova :) Klockan ringer om fyra timmar. NICE!
godnatt ;*




falskhet och dubbelmoral.
orkar inte ens slösa min tid.










<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu