En rolig grej

Hittade på nattys blogg en liten rolig grej. En lista på saker man ska blogga om varje dag i några dagar frammåt. Tänkte också prova mig på det :-) Lite roligare läsning kanske? Läs eller inte.

Dag 1 – Om mig

Dag 2 – Min första kärlek

Dag 3 – Mina föräldrar

Dag 4 – Min bästa vän

Dag 5 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 6 – I min handväska

Dag 7 – Den här veckan

Dag 8 – Mina drömmar

Dag 9 – Min första kyss

Dag 10 – Mitt favoritminne

Dag 11 – Min favoritfödelsedag

Dag 12 – Detta ångrar jag

Dag 13 – Den här månaden

Dag 14 - ett ögonblick

Dag 15 – Det här får mig att må bättre

Dag 16 – Det här får mig att gråta

Dag 17 – Mina rädslor

Dag 18 – Min favoritplats

Dag 19 – Det här saknar jag 

(ska egentligen vara 11 saker till att skriva om, tror jag? Men tog bort några jag kände var onödiga. Kanske lägger till några egna istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu