lördag

hejsan!

Igår jobbade jag från elva till halv åtta. Fick skjuts av sophia hem :) tackar för det! Dirr när jag kom hem slängde jag mig i duschen och sen ringde ela, hon & emil kom förbi :D Fick sedan några samtal och det slutade med att vi och ett gäng till drog till gültza och drack öl. Dock hälsade farbror blå på oss när vi var påväg dit. Det slutade med att dom sprättade mina och elas öl, less blev vi! haha.. men det löste sig så vi fick nya! tummen upp för det ;D Men jag hade iallafall en supermysig kväll, måste göras om! =) Vi skulle dra på krogen efter det.. men en viss person var lite för vinglig så han kom inte in, så vi valde att ta oss hemmåt istället. Sagt och gjort. Det var förjävla skönt att sova alltså..

hade tänkt att sova ut idag, men det gick inte så bra! Mamma och sara försökte få med mig på stan, men jag ville som duscha osv innan, luktar grillrök.. inte så trevligt ;p så jag ska ta det lungt hemma ist. Ska faktiskt ta och plugga lite hade jag tänkt, sen ska jag väl börja göra mig klar. LC ikväll, kommer nog bli riktigt kul!

hörs senare :) kommer nog lite bilder också, ela har dom flesta, min mobil som jag har nu,tar riktigt KASSA bilder... haha.

later <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu