Lite bilder

Hej på er :) Blev att hänga med issa ikv, hon kom till mig runt sju tiden. Då gjorde jag mig klar och sedan gick vi till ica och köpte cola! Sedan gick vi till RK en sväng, där bakades det chokladbollar som vi senare fick äta! mumsigt. Sen for vi ut & snurra en sväng.

Ska snart ta och sova. Ska orka mig upp på praktiken idag, även fast jag är sjuk. Om jag inte har feber då. Fick just en väldigt tung huvudvärk. Inte alls roligt. Har även teorilektion imorgon 16.30! Skönt att äntligen komma igång med det. Kommer få psykplugga teori. Men det är de värt!

Nu lite bilder från helgen :) Laddar inte upp alla, men några kunde vi vara hyffsat normala på! ;D




Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket =)

2010-03-30 @ 20:25:40
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu