Söndag

hallåhallå! :) Kom just hem.. Jobbat från 12.00 till 18.00 =p Pappa kom och hämtade mig så fick jag övningsköra en sväng, :b .. de går bara bättre och bättre för varje gång!! Längtar tills jag får ta körkortet! Fan vad jävla skönt. Sen for vi på ica, köpte snus & godis, hehe! Så ikväll ska jag bara ta det lungt hemma.. kommer somna typ, är as trött! Men ska försöka hålla mig vaken! wellwell, Ska ta och ladda upp alla bilder från helgen nu, Fast jag lägger nog inte upp dom hära.. blir nog på fb! 

Jag skriver seeeeeeeeeeeeeeen,
puss 


Är så fruktansvärt less på skiten,
men nu ska jag fan få ordning på dehär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu