I ain’t coming back

hallå:) For ju till ela ikväll, Och efter ett tag kom också; maya,christian,simon,ante och tobbeG! Chillade mest i soffan framför simpsons! ;> Jag for hem runt halv tio trorjag? Då fick jag hämtning av tobbe, drog till kioskpirren och köpte cola + godis! Sen for jag home :) Så nu sitter jag bara här, lyssnar på musik osv :)

ska snart ta och lägga mig eller något? Måste bli lite trött först. Far till ela imorgon vid två tiden, så måste vakna typ tolv =p Men vi hörs väl imorgon, eller senare! Puss =)


Now I’ve changed my ways
Since I got some taste
And those cute doggy eyes
That I used to fall for back in the days
Just ain’t working no more
And there’s no way you can score
And if you don’t come up with something soon
Then I’m out the door

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu