torsdag

hallåhallå!

var på skolan idag för första gången på typ två månader? Var inte alls så jobbigt. Kanske för att man har världens bästa klasskamrater? (y) =) thats great! Slutade iallafall halv fyra typ, Satt kvar till fyra för då kom tobias och hämtade mig, For hem en snabbis och bytte om och åt nå middag. Sen for jag till tobbe again! Vi har mest tagit det lungt hela kvällen! For på kvarre en sväng och köpte chokladpuddig och cola :) Sen for vi hem och såg en film på trean! Den var mycket bra. Kom hem för en liten stund sen, Ska alldeles strax gå och lägga mig!

Och förlåt för kass uppdatering, och bilder ska jag bli bättre med! Måste bara ta några nya =) Köpte ju inte en kamera för att ha den liggandes! haha..

I helgen väntas det jobb! Både lördag & söndag, 12-16 båda dagarna! Om jag inte måste stanna och jobba över. Det händer ju ibland! Nåja, jag kanske hinner skriva ett inlägg imorgon innan jag far till the school! Börjar 09.50 så jag har tid! Sov gott sötisar!

tobias ♥
i love you



ge mig sommar,
snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu