tisdag

visst är det tisdag idag? haha.. jag har ingen koll!

igår runt nio på kvällen for jag och tobbe till skellefteå och kollade på en bil, det slutade med att han bytte sin merca mot en volvo! Den var faktiskt rätt fin.. Sen for vi hem igen och somnade ganska fort.

Och nu sitter vi hemma hos mig och har suttit och socialat med mina päron ett tag. Vi ska ta och se sommaren med göran alldeles strax! Sen blir det att sova. han börjar 07.00 imorgon och jag börjar 08.15 .. ska gå i skolan tre dagar nu typ.. nödvändigt? nej! Men jag måste om jag ska få hoppa in på ett annat program! Vilket vet jag inte ännu. haha..  Nåja, hörs imorgon eller nå =) puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Morganruth

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-05-09 @ 20:01:02
URL: http://morganruth.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu