onsdag

redan onsdag? det går fan fort alltså!

vaknade iallafall runt halv tolv.. gick direkt och duschade och gjorde mig klar! Sedan blev det stan med Sara. Hon hade tid 14.00makeupstore för sminkning.. Hon blev grymt fin iaf :) Ska också ta och prova sminka mig där någon gång! Nåja, sedan gick vi bara runt ett tag, hittade mig två par örhängen och ett armband på ur och penn =) Där runt halv 4 kom pappa och hämtade oss & då for vi ut och övningskörde :) och det gick bra! Ska ta och boka körlektioner och teori nästa vecka! Och även risk1an! För i maj ska körkortet tas. Ska försöka ta det den 4maj.. på min 18års dag =p inte länge kvar nu alltså.. (y)

sen när jag kom hem blev det go middag :) och sedan har jag bara tagit det lungt. Känner inte för att göra någonting just nu. även fast det hade varit bra.. äh, får ta mig i kragen och ta mig ut och umgås! Nåväl, nu blir det film och kvälls fika! Kanske hörs senare om jag inte går och lägger mig .. är sjukt jävla trött =p

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu