måndag

Igår var det ju alla hjärtans dag! Gick på bio med tobias =) han fick turen att välja film, så vi såg på farsan. Den var grymt bra, eller rolig kanske man ska säga? Skrattade nästan hela filmen.. haha. Sen kom hans mamma och hämtade oss, så då for vi hem till honom, åt lite mat åså. Sen la vi oss i sängen och såg en film på trean, fast vi båda hann somna innan slutet! Hade iallafall en mysig kväll! ;)

Idag vaknade vi runt 6.. jag var sjukt trött men jag tog mig upp =) han skjutsade hem mig runt halv sju eftersom han skulle iväg på praktik! När jag kom hem la jag mig och sov en timma till, Och sen bar det av mot skolan där jag hade ett möte med mina föräldrar + massa lärare.. skulle lägga upp en ny studieplan eftersom jag inte vill gå bf. Det programmet var verkligen inte något för mig.. Så jag får börja ett nytt program fast jag behöver inte gå om nått år. Fast jag vet inte ännu.. äh! Det löser sig.

nu ska jag ta och städa mitt rum, för imorgon kommer det en fotograf och fotar vårat hus som dom sedan ska lägga ut på hemnet, och då kan jag ju inte ha stökigt.. haha =p inte för att det är det just nu.. bara sånt här småplock som ligger som jag ska ta bort! typ privata saker och sånt! aja, nog om det :) jag skriver sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu