torsdag

imorgon är det jul mina vänner!


vaknade just av att jag fick ett samtal av alexander :) så har legat och pratat med honom en stund och vaknat till liv. SKa strax ta en dusch och börja göra mig klar, ska träffa A en stund och sedan blir det mys med familjen. Nästan hela iallafall..

Blir lite julmat och julklappsöppning ikv.. För imorgon hinner vi bara vara hos farmor ett tag, sedan ska mina föräldrar jobba =( De suger.. eller om det bara var pappa som skulle de? Don't know.. Får göra det bästa av situationen iaf.

Hörs sen =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu