kasst av mig

riktigt riktigt riktigt dålig uppdatering. Förlåt

I fredags blev det iallafall party. Jag drog till tuna och festade med natty,frida,henke,kakan,vincent,felicia,rebecca,lukas och några till. Det var mycket trevligt.. sen skulle alla dra vidare på någon fest på porsön. Men jag hade mer sug för att dra ut, sagt och gjort! Drog till magasin 3 där jag mötte upp jennifer, sen var även jocke,robin och tobbe där. Så hade det trevligt med dom, och skakade lite på dansgolvet ;)))) Fick skjuts hem av vakten när det stängde, han tyckte inte att en sån söt flicka skulle gå själv igenom stan. Trots att jag bor typ tre min ifrån.. haha, Men det var snällt! :)

lördagen var jag barnvakt åt mina småkusiner från piteå. Så det blev en mycket lugn kväll som bestod av film, godis och mys. Skönt med sånna dagar måste jag erkänna.

Och i söndags blev det jobb från 11 till 16. Hade åtta kalas. Kommer typ vara expert på barnkalas när jag får mina egna ;) haha.. Efter det minns jag inte riktigt vad jag gjorde?

igår? Hmm.. jag städade. tråkigt nog. Men sånt måste göras med jämna mellanrum. och det suger verkligen.. Och jag som kanske flyttar nästa månad eftersom sara blir arbetslös och ska flytta hem. Hur fan ska jag kunna laga mat? tvätta? städa? Gooosh... haha. Men man måste ju börja någon gång ;) Skulle vara bra att prova på ett tag...

Ikväll blev det iallafall häng med sarak,saran,issa,gurra,jonte och jessika :) haft en mycket trevlig kväll med en massa skratt. Så snart ska jag gå och sova hade jag tänkt. Upp i tid imorgon och göra nytta med issa. Ska färga hennes hår och sedan tänkte vi ta en promenad. Måste även förbi arbets igen.

Börjar imorgon igen att skriva om dagarna. Jag lovar ;)
så det blir inte glest med inlägg när ni tittar in. haha..

Pusspåer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu