29 december

hey på er

Sov jävligt länge idag också, till fem typ.. haha. Nu får det vara slut på detta. Fick iaf skjuts hem av alexander där vid 6 tiden. När jag kom hem så började jag att städa rummet, Dammsugit och skurat, duktig tjej! Glömde dock att dammtorka.. Så det får jag göra imorgon kväll om orken finns.

Efter att jag städat klart for jag och a och hämtade min mor på jobbet och sedan for vi hem till mig. Såg på tv och bara myste på. Sen vid elva for han, så jag och issa drog på donken och tryckte chicken jr ;) så gott!!! Besökte även Adam's jobb där vi åt pepparkakor och drack varm choklad och socialade :) Trevligt.

Fattar inte hur jag ska kunna somna ikväll.. jag hade typ behövt sova nu. Men jag är hur pigg som helst. Tur att jag börjar elva imorgon.. då slipper jag kliva upp tidigt för jag lär ju somna runt tre-fyra tiden..

Försöker planera inför new year också, Antingen far jag till kåbdalis med ela, eller så stannar jag i luleå. Är inte bestämt ännu.. måste fundera :b och se om saker och ting löser sig.

Hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu