söndag

jag har haft en toppenhelg!

I fredags var jag med mina tjejor hemma hos elin och förfestade. Sen bar det av mot olivers och där hade jag riktigt roligt faktiskt! :) Vid tre tiden gick jag och åt på max med några personer, självklart blev det chilicheese och pommes ;)

Igår kom linda till mig :) Gick på hemmakväll och köpte godis,snus och cola <3 Sen for vi till boden med sara & issa, kollade på nå race skit. Vet inte vad jag ska kalla det.. haha, sen blev det lite "cruising" innan vi for till luleå igen. Var hemma rätt tidigt, slockade direkt! Jag var riktigt trött..

Idag kommer mamma hem :) Nu har hon varit borta i cirka två veckor. Ska bli skönt att ha henne hemma igen :) Men nu ska jag ta en dusch och sedan plocka undan lite i rummet åså. Vi hörs kanske senare ;b puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu