fredag

Hello!

Vaken tidigt idag, kill me.... fattar inte att jag inte kan sova när jag väl vill? kanske är bra att jag är vaken i tid ändå så jag hinner göra någon nytta..

Vädret är ju rätt fint idag också, Hoppas att det blir varmt :-) Jag ska iallafall slänga på mig nå kläder snart och springa till h&m, ska köpa lite stuffs som sagt. Sen får vi se,

Blir nog inge party för min del idag? men vem vet, planerna kan ändras.. haha! Men hade faktiskt tänkt övningsköra till piteå imorgon, så.. äh, well see

TVÅ dagar kvar nu, yeh!

Och ni som inte tänkt på det, så är det fredag den trettonde idag, förlåt om jag förstörde eran dag nu ;D haha. vi hörssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu