pusssssssss

hejsan.. kom nyss hem :) har varit ut en sväng med pojken min. Vi for även till kvantum och köpte oss winerbröd med chokladfyllning. Och dom är så j*vla goda alltså! Nåja, blev en cola på det också föressten! Men nu är det färdig ätit sånt där onyttigt.

Imorgon blir det stan med baby! börjar 11.45 och slutar 12.45, en timmas lektion? nödvändigt. Men jag måste gå så. Men när jag slutar skulle tobias hämta upp mig.. så ska vi gå och shoppa litt =) han ska köpa nå dojjor och jag får se om jag hittar mig nå snyggt ;) Blir kräftor imorgon också, väldigt mumsigt..

nu väntar msn,
sen sängen..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu