ont i magen

ja nu jävlar har jag ont i magen .. har ätit en hel del tårta under dagen! Pappa fyllde ju 45 år idag! han fick massa fina grejer! Nåja.. tobbe har varit här hela dagen också :) Sett fotbollen, idol osv! det var trevligt.

Imorgon börjar jag 8.15, inte riktigt pepp på det. Men måste man så måste man.. fick ju ledigt idag efter lunch! Vi skulle vara med treorna och göra nå aktiviteter, men alla bf ettor var ju så jävla fega förutom jag lovisa olle och någon till. Dom trodde typ dom skulle bli doppade i toan och bli mobbade för livet. Seriöst? skärp er! nåja, skönt ändå att vi fick gå hem runt halv ett! (Y)

Ska snart ta och lägga mig i sängen, måste bara orka mig till toaletten och ta bort sminket och sånt.
Gud vad jag längtar tills jag får lägga mig i sängen. Men måste bara kika klart på datorn först.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu