Godmorgon på er!

torsdag idag, känns skönt! Pratade nyss med vårdcentralen och nu äntligen skulle dom skicka mig en tid så jag får ta allergiprover! Ska bli riktigt skönt att få veta vad jag är allerisk mot.. så jobbigt att ha det som jag har.

har jag tur kanske baby skjutsar mig till skolan, han skulle iväg och söka praktikplats så.. ;D hehe. Sen blir det att fara hem direkt efter skolan och gratta mig mamma och lillasyster som fyller år idag! Elis fyller också år, grattis!


grattis lilsis! <3


grattis mamma :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu